Master Power MPR käyttökokemuksia
- HEVOSVOIMA.COM
- On se kova!
- Viestit: 452
- Liittynyt: 30 Marras 2009, 21:46
- Paikkakunta: Akaa
- Viesti:
Master Power MPR käyttökokemuksia
Tänne kerätään asiakkaiden toimittamia dynolappuja ja kokemuksia MPR turbojen toiminnasta eri moottoreissa.
(Täällä aiempi ketju vanhoista malleista)
(Täällä aiempi ketju vanhoista malleista)
HEVOSVOIMA.COM -viritysosat suoraan maahantuojalta!
Re: Master Power MPR käyttökokemuksia
Viime kesänä pulttasin Corradon 2.0 20v moottorin kylkeen R545 9cm2 single pesällä olevan Masterin.
Moottori
-92.8mm isku
-82.5 poraus
-9:1 ruttu
-omavalmistetta kaikki koneen ympärillä oleva putkisto.
-98E
-Karalan säätämä Motronic
Aikaisempana turbona Mitsun TD05. Ilmaa tuo Masteri tuntuu tuottavan Mitsua paremmin, koska 38mm hukkaportilla en saanut enää painetta rajattua alle 2bar ja Motronic menee vika/suoja tilaan ja koko totuutta tehoista ei Motestin penkki enää kertonut.
Mutta turbo toimii tuossa moottorissa hyvin ja kaasuun vastaavuus hyvä.

Käyrästä näkee, että 3700r/min kohdalla menee tuo 2bar rikki, ja Motronic pudottaa ennakot alas ja sopat reippaasti paksulle. Ajossa tuota ei edes huomannut, kun ekat neljä vaihdetta suditellen ja ja sitten alkaa tie käymään jo kapeaksi, niin puutumisen tunnetta ei tule. Lentokentällä ensimmäinen veto ja neloselta vitoselle vaihtovirheestä johtunut venttiilin nostimen hajoominen ja kevyt konerikko. Vauhtia 1000m kohdalla 237km/h.
Ensi kesänä motronic vaihtuu Motec:iin ja katotaan mihin noi tehokäyrät saadaan nousemaan.
Moottori
-92.8mm isku
-82.5 poraus
-9:1 ruttu
-omavalmistetta kaikki koneen ympärillä oleva putkisto.
-98E
-Karalan säätämä Motronic
Aikaisempana turbona Mitsun TD05. Ilmaa tuo Masteri tuntuu tuottavan Mitsua paremmin, koska 38mm hukkaportilla en saanut enää painetta rajattua alle 2bar ja Motronic menee vika/suoja tilaan ja koko totuutta tehoista ei Motestin penkki enää kertonut.
Mutta turbo toimii tuossa moottorissa hyvin ja kaasuun vastaavuus hyvä.

Käyrästä näkee, että 3700r/min kohdalla menee tuo 2bar rikki, ja Motronic pudottaa ennakot alas ja sopat reippaasti paksulle. Ajossa tuota ei edes huomannut, kun ekat neljä vaihdetta suditellen ja ja sitten alkaa tie käymään jo kapeaksi, niin puutumisen tunnetta ei tule. Lentokentällä ensimmäinen veto ja neloselta vitoselle vaihtovirheestä johtunut venttiilin nostimen hajoominen ja kevyt konerikko. Vauhtia 1000m kohdalla 237km/h.
Ensi kesänä motronic vaihtuu Motec:iin ja katotaan mihin noi tehokäyrät saadaan nousemaan.
Re: Master Power MPR käyttökokemuksia
Asiakkaan V40 T4 Volvosta
R6164-5

R6164-5

Kokemuksia Master Powereista
nonii elikkä tuli tuosa viime keväänä laitettua mersu om605 2.5 20v turbodieseliin Master Powerin R4449-2. koneessa oli 7mm elementeillä oleva syöttöpumppu iso välijäähy ja 3" putkisto vakio pakosarja. lukemia tuosta kokoonpanosta penkattiin 220hv 4100rpm ja 466Nm 2900rpm.
ahdin lähti täysin viiveettömästi mukaan mutta pakopuoli jarrutti sitten suurilla kierroksilla. auto oli todella helppo ja mukava ajaa ja auton myytyäni uusi omistaja soittelikin useaan kertaan perään ja hehkutti kuinka hieno vehje se on.

Tua viä videoo: -Jeemu
Click here to learn how to add YouTube Videos to your phpBB forum
ahdin lähti täysin viiveettömästi mukaan mutta pakopuoli jarrutti sitten suurilla kierroksilla. auto oli todella helppo ja mukava ajaa ja auton myytyäni uusi omistaja soittelikin useaan kertaan perään ja hehkutti kuinka hieno vehje se on.

Tua viä videoo: -Jeemu
Click here to learn how to add YouTube Videos to your phpBB forum
Viimeksi muokannut jeemu, 10 Tammi 2013, 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: video edit
Syy: video edit
Re: Master Power MPR käyttökokemuksia
Corrado 2.0 20vt. MPR 545-2 1.8bar

http://www.youtube.com/watch?v=2sTyB5nv ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=2sTyB5nv ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;